Watermelon Sunrise.

Jag har spelat The Sims2 i nästan tre timmar. Känns som att jag måste göra annat än att sitta vid datorn nu.. Plugga vore en hit, men tjugo i elva på en fredag? Känns inte alls lockande.

 

Fan, det känns inte ens som fredag, mer lördag. Har kvällen verkligen varit så seg? Ja, tydligen.
På Coop idag såg jag Ballerina Kladdkaka vanilj, lockande. Jag var tvungen att köpa. En lite besvikelse. Dom smakar ju inte alls kladdkaka, tur att dom var goda ändå. Sen var det halva priset på tuggummi. Halva priset - rea.. Ja, det är ju inte varje dag jag ser det. Rea på tuggummi. Ajja, jag slog till. Watermelon Sunrise och Rainforest Mint - vackra namn.

 

Soluppgång. Undra hur det smakar egentligen. Antagligen varmt. Fast mina tuggummin smakar inte varmt. Bara vattenmelon. Fast det är ju gott det med. Speciellt på sommaren. Då det är varmt.

Kommentarer
Postat av: Julia

SV: På BikBok min sköna böna ;)

2010-09-25 @ 00:38:22
URL: http://juliafagerstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0