Varning för en arg Amanda.

Igår någonstans trodde jag det fanns hopp för att nässelutslagen skulle försvinna. Det trodde även Märta. Men när jag vaknade imorse var det ännu värre. Ännu mera på benen, fötterna och underarmarna. I ansiktet och på halsen är det nästan borta, men det är bara där.
Eftersom jag inte hade någon feber igår rådde min farmor mig att ta en tur till Apoteket och se om dom hade något att rekomendera. Det hade dom, Ice Power heter det och tuben är i princip slut. Sen sa dom att om det inte blev bättre skulle jag åka till akuten. Så med andra ord borde jag åka nu? Känns alldeles för läskigt må jag säga..
Men jag vet inte. Vad har jag för val? Klia upp hela kroppen? Pina mig så mycket att inte klia så jag nästan gråter? Det sistnämda är det jag gör just nu. Jag orkar inte med det nu och det är ingenting jag skulle önska min värsta fiende om jag nu hade haft någon sån. Så illa känner jag att det är. Men det kan ju vara min låga smärttröskel. Eller något annat liknande.
Helvetes allergiskit. Vet inte ens vad det är pga. Känns ännu lite bättre. Eller inte.
-
Förlåt för ett riktigt negativit och argt inlägg. Men jag kände mig bara tvungen att skriva av mig.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, men det är ju asskönt att skriva när man har stora känslor inom sig.. Man blir typ lugnare!!

Krya på dig nu!! KRAM

2010-09-11 @ 13:32:13
URL: http://pelo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krya på dig :)

2010-09-11 @ 13:34:24
URL: http://linnooo.blogg.se/
Postat av: secret

men nu har de ju gått över=)

2010-09-13 @ 08:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0