Nässelfeber?

En till hemma dag från skolan. En till träningsfri dag. En till dag med dessa kliande prickar.
Jag vill säga att jag hatar mitt liv, men det gör jag inte. Jag är nöjd med det. Jag gillar det.
Mamma sa att snart får jag åka hem från Älvsbyn för jag är ju inte annat än sjuk är uppe. Har tränat sammanlagt 6-7 pass av 23. Inte alls bra. Men så fort jag slutar se ut som en salami - då jävlar hörrni ;)
-
Den 25-26e september är det tävling i Sundsvall. Något säger mig att det är ingen idé att jag åker. Sista dag för anmälan är den 16e, tror som sagt inte alltför mycket på att jag är helt frisk tills dess. Men vi får väl se.
-
Är det någon läsare som har fått nässelutslag/nässelfeber någon gång? Och hur gjorde ni så det slutade klia?

Såhär har jag över HELA kroppen.
Ifall någon undrade.
Ska ta en bättre bild sen.


Kommentarer
Postat av: Julia

Men huvva Amanda, krya på dig <3

2010-09-10 @ 14:54:07
URL: http://juliafagerstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0