Kritik.

Anonyma negativa kommentarer är det som irriterar mig mest när det gäller bloggning och internetanvändning.
Varför är man anonym till att börja med? Rädd för att stå för sina åsikter? Känner personen vars blogg man kommenterar men vill inte att den personen ska veta om att det var dennes kompis? <- komplicerad, jag vet.
Jag vet att så länge jag använder internet (speciellt bloggar) så kommer jag aldrig bli fri dom. Någonstans så kommer man alltid kunna läsa dom, på min blogg eller någon annans.
Kan man inte stå för sina åsikter är det ingen idé att uttrycka dom.
Kan man inte ta kritik ska man inte ge heller.

Kommentarer
Postat av: emma och bea

★☆★Du kanske inte hade turen med dig när du tävlade om Neulash, men nu är det en ny tävling om FÄRGADE LINSER och det är 10 st vinnare!!!★☆★



Var gärna med och tävla, Emma och Bea ★

2010-10-02 @ 17:36:19
URL: http://tjugotredje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0