Cracked windowframe.

Jag skulle ha lagt upp en bild med grejorna. Men igår var en lite smått strulig dag, jag hade mycket som skulle göras men jag kunde inte bestämma mig för vad jag skulle börja med. Så i princip allt sket sig.
Vi beställde baddräkter från Lane4 - 10 kronor för allt på hemsidan. Då köper man, så är det bara. Så jag kommer bli fyra baddräkter rikare, dock kanske jag bara kan ha 3 av dom men det återstår att se. Snygga är dom iaf.
-
Laddar över bilder som ska visas på fotolektionen idag. Jag har inte alls gjort det mesta i sista stund. Nej då. Har ännu inte bestämt mig för vad jag ska ha för bilder.
Jag glömde matteboken hemma idag, vilket kommer resultera i att jag måste superskynda mig hem och hämta den. Annars är jag lite smått körd. Om jag nu inte.. Nej jag vet inte vad jag tänkte.
-
Idag kommer vara en stor dag. Jag har min första körlektion idag. Halv ett. Så var helst inte ute då, ifall ni bor i Älvsbyn ;) Haha. Nej men det kommer nog gå superbra. Hoppas vi.
Bara för att ni ska få bild på något annat än mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0