Vaknat på fel sida?

Idag tror jag inte det blir att hitta på så mycket. 17.25 åker jag tillbaka till Älvsbyn - ska vara med Maren Den Bästa, som hon har döpt sig i min mobil. Ska kolla lite på Ginas hemsida, se om jag hittar något spännande att köpa i sommar - eller ja, när jag har pengar heter det nog mer..

Pratade med Johannes i telefon igår. Måttligt glad man var sen, eller inte. Men han kommer i alla fall senast nästa fredag, fattar inte varför han inte kan komma tidigare när han har praktik hela veckan och dom har möjligheten att åka till ett gymnasium. Han sa ju att han skulle komma upp hela veckan.. Men nu blir det ju inte så, en helg.

Antar att ni märker att jag fortfarande är smått bitter. Heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0