Trasiga knappsatser och rosa baddräkter

Min spanskalärare har hittat min blogg! Jag vet inte hur, men det har hon. Jag har nog lite blandade känslor, men samtidigt så är det alltid kul med nya läsare :)
Min mobil är inte på min sida. 6an vill inte göra som jag vill utan man måste trycka hundranittioelva gånger på den för att få fram något.. Ibland glömmer jag bort det och svär över att det hela tiden kommer upp "ordet finns inte med i ordlistan". Jag kanske borde tejpa fast knappsatsen, den har ju varit lite lös sen typ september.. Lämnade in den och fick tillbaka den, så gott som ofixad. Men men, garantin har ju gått ut så det är tejp som gäller nu. Jag älskar ju min lila mobil.
Nej nu blev jag lite för känslosam. Det är ju trots allt bara en mobil. En väldigt fin.
Känner mig lite piggare, men bara lite.. Hoppas innerligt på ett kort och lätt pass idag. Annars kommer jag somna innan internatfikat (brottsligt förstår ni).
Bara för att det inte ska bli ett bildlöst inlägg (jag, Emma och Evelina har konstaterat att sånna inlägg är tråkiga) så får ni en bild från helgen.
Ja, det är jag. I en rosa baddräkt. Någon förvånad?
Dock är den inte min.. Utan Cissis. Jag funderar på att kidnappa den.
Mohahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0