Tandborstar och läkare

Sitter på skolan nu, fast jag inte börjar förrän 11. Var till skolsköterskan, hon sa att jag skulle komma tillbaka kvart i tre för då var skolläkaren där.. Hon förstod som inte vad som hade hänt, som jag då. Men vi vet att den inte är bruten eftersom jag kan röra fingret.
Idag blir vi förhoppningsvis klar med våran älskade film, den som vi har hållit på med sen februari.. Kommer bli en Oscar, i alla fall för "backstage"-filmen som också görs ;)
Åh, igår köpte jag en ny tandborste. Med tungskrapa. Känns skumt att borsta med den.
Antar att det är dags att jag slutar skriva nu, med tanke på att det där med tandborsten är helt ointressant för er (gissar jag på).

Kommentarer
Postat av: Maren

Jag tycker tandborstar är roliga!! :D

2010-05-05 @ 16:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0