Syrakänning

Då var träningen avklarad. Till skillnad från tidigare i veckan så behövde jag inte köra passet själv. Roger ger oss olika pass beroende på vad vi behöver och alla förutom jag ska tävla i helgen, så därför jag ensam.
Men idag! Ja då kom Dima till träningen (han har varit sjuk typ hela veckan) och vi fick köra samma pass. Kul.
Det bestod bara av frisim och ryggsim i en massa olika farter. Jobbigt och syrakänning. Men jag har ju helgen på mig att vila nu, eller ja hur mycket vila det blir vet jag inte..
19.04 rullar Johannes tåg in på stationen, ungefär 10 min innan åker jag dit. Så vad ska jag göra i två timmar till då? Hm.. Fixa det där inlägget om folkan kanske och stäääda. Dammsugade faktiskt ;) har typ hänt 3 gånger hittills. Ajja bajja Amanda!

Kommentarer
Postat av: johannes

haha damsugar du sa ofta ?? :O xD

2010-05-21 @ 16:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0