Stjärnfall på rosa himmel.

Målade nyss naglarna. Rosa. Och tre stjärnor :)
Ikväll blev det inte mycket gjort.. Är hungrig, men är för lat/bekväm för att gå och göra en macka. Eller två skulle nog behövas. Har inte ätit upp messmöret än så det lutar väl åt något sånt.
På det efterlängtade fikat ikväll så blir det mest troligen inte fika utan grillkorv. Usch. Dom står och tänder grillen utanför mitt fönster. Jag ska för första gången inte äta måndagsfika. Känns tungt, men är det inte fika så vill jag inte ha. Tyvärr.
Imorgon på morgonträningen ska vi åka rullskridskor. Ska bli spännande. Kommer inte ihåg sist jag åkte sånna. Kanske får vi till en video, kanske. Så har ni något att skratta åt. Precis som Roger kommer ha.

Kommentarer
Postat av: Maren

Jag fick ut dig! Jag är bäst!

2010-05-17 @ 21:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0