Nanodefinition och Ibumetin

Skolläkaren sa att jag mest troligen har stukad fingret omedvetet och att jag skulle äta inflammationshämmande, typ Ipren eller Ibumetin (som är samma sak), tre gånger om dagen i 7-10 dagar. Blir det inte bättre då så ska jag komma tillbaka. Skolsyster tyckte att det var lite intressant att jag helt missat att jag stukat det så hon ville helst att jag skulle komma tillbaka oavsett hur det blev i fingret.

 

Träningen kändes väl inte överdrivet bra. Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra på tävlingen ändå, känns inte värt att åka hela vägen till Uppsala om det går skit.

 

Efter träningen skulle vi och handla Ibumetin, tänkte kolla om Coop hade det. Men icke, Ipren fanns - men det är mycket dyrare än Ibumetin och som jag skrev längre upp så är det samma saker i. Kom istället hem med en mascara - min tar slut när som helst. Det blev den rosa Nanodefinition från Nivea (det enda som finns på Coop) Ska bli spännande att prova något annat än Maybelline ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0