Musik och hår.

Jag och Maren sitter och pluggar på hennes rum. Vi lyssnar på våran spellista från vakan, där det är en j*vla blandning av olika musikstilar, bara för att passa oss alla.
Ungefär tre gånger hittills har vi varit så inne i det vi hållit på med att vi har helt missat musiken. Vi har tittat upp på varandrat och frågat oss "vad fan är det vi lyssnar på?"
Dom gångerna har det varit typisk Victor-musik - Dream Theater, In Flames och Slipknot, bland annat. Inget som jag och Maren är överlyckliga för att få lyssna på.

 

Som ni säkert vet så älskar jag Lady Gaga, något Maren kanske inte riktigt hurrar över heller. Men jag har datorn så hon får nöja sig med det som finns ;) Nej jag ska inte vara sån. Hon brukar säga till när hon verkligen vill att jag ska byta låt. Som tur är.
Hon är så söt.

 

Just det ja! Hon har ju klippt lugg. Ännu lite sötare, mitt bär :)
Nej men något jag tänkte på idag när jag satt med henne på skolan. Folk frågar alltid om man har klippt sig, när det syns tydligt (lugg som exempel) Sånna gånger blir jag sådär sugen på att säga "nej jag vaknade så" Jag menar, det är väl ganska uppenbart att man har klippt sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0