Modebloggare och Lady GaGa?

Har kollat igenom frågorna lite, är nästan lite smått överraskad. På ett bra sätt antar jag. Det är inte alls sådana frågor som jag trodde skulle komma, inte sånna här "är du oskuld" osv.. Jag menar på vilket sätt är det intressant? Visst det kanske är lite spännande för vissa men ändå? Nog är det intressantare att få höra personens åsikter om diverse saker än sånt? Eller om familjen.
Men i alla fall, jag vaknade innan väckarklockan idag, det händer i princip aldrig. Men jag trodde att jag snoozat j*vligt länge och kollar på klockan. Nej halv sju, ska upp sju. Jag vänder mig om och somnar igen. Vaknar sen igen jätte pigg. Kommer in till matsalen och sätter mig ner. Poff sa det och jag blev helt slut. Heh, som den simmare jag är..
Mina solglasögon har gått sönder. Fan. Jag måste alltså köpa nya.. Jag som gillar dom jag har. Fast jag tycker faktiskt om Märtas mer, provade ett av hennes par igår. Jag såg ut som en modebloggare, heh, inte riktigt mitt område. När Märta hade på sig dom och körde sin sexy dance, så fick jag Lady GaGa känslor. Lovley!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0