Luftmadrasser och besök

Det var jätte skönt att få sova i sin egen säng inatt, vi bodde på en skola och det innebär luftmadrasser. Dock blev det lite jobbigt igår - ingenting jag kommer gå in på mer exakt. Så jag somnade inte innan halv två i alla fall.
Är glad att jag bara har tre lektioner, inga jobbiga, och att det kommer bli lugnt på träningen eftersom vi har varit och tävlat. Annars vet jag inte hur jag skulle orka med dagen.
Jag tror inte att Johannes skrev det under hans lilla blogghelg, men på fredag kommer han hit och stannar hela helgen! Wihiiii! Så lilla jag borde kanske städa.. Hm.. Annars tar han sig nog inte in i rummet, utan att kliva på massa kläder.
Måste göra mig i ordning inför skolan nu. Har längtat efter att sminka mig, sjuk känsla jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0