Folkan - såhär bor vi.

Här kommer bilder på hur vi bor och mitt rum. Ni vet, en av frågorna i frågstunden.
Det är inte alls stort och jag hoppas ni förstår hur det ser ut, på ett ungefär i alla fall.
**
Såhär ser alltså mitt rum ut nu, ska försöka hålla det så också ;)
**
Sett från hallen.
Till vänster när man kommer in.
Till höger.
**
Victor och Dimas ser likadant ut, fast spegelvänt.
**
Och tillsist min cykel.
Just det ja, jag ska bara säga att Maren är helt enkelt bäst och att det är synd om henne som måste sitta på en buss nu i det fina vädret. Puss på dig, gumman ♥
Nu kära läsare ska jag gå och möta Johannes! :D

Kommentarer
Postat av: Maren

Vad bra att du skrev att jag var bäst! Jag tog en av bilderna by the way! :D

2010-05-21 @ 20:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0