Fattiga studerande flickor?

Sitter i Älvsbyn med Maren nu. Vi tänkte gå och handla godis tills ikväll, men fastnade framför datorerna. Sen kom vi på att vi har massa annat som man säkert kan äta istället - så som müsli, chokladflingor och makaroner. Är man fattig studerande så är man. Fast sällskapet överträffar allt, ja hon vill att jag skriver att hon är bäst i varje inlägg jag gör ;) Hahah.

 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Ska redigera några bilder som ska lämnas in på måndag, lånade Victor och Maren som modeller i torsdags. Så ni kanske kanske kan få se, om dom tillåter det dvs.
Nu säger Maren att vi ska handla godis ändå. Hm.. Jag vet inte om jag orkar.. Hon får övertala mig, så kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0