Bland majbrasor och mellanbergen

Vaknade redan vid halv nio, tog mig upp först två timmar senare. Johannes å andra sidan vaknade halv sju, hur lyckas han? Jag menar vi somnade ju inte tidigt precis..
När jag skrivit klart det här inlägget så ska jag börja göra mig i ordning för vi ska in till stan och bara mysa. Johannes ska visa mig Sundsvall, säger vi som.. Han vill egentligen inte in, men gör det bara för att jag har tjatat liiite. Heh. Nej men det blir så när man inte kan åka in på stan så ofta, jag menar Älvsbyn.. En gågata. Det är typ det som finns.
Igår var det riktigt mysigt när vi var och kollade på majbrasan, dock var den väldigt liten.. Men vi skulle i alla fall gå till något sorts torn (som var skithögt!) men det var stängt.. Som tur var, med min höjdskräck ;) Men det blev en väldigt fin utsikt ändå. Det blev sådär sött som i vissa romantiska filmer. Jag vet, jag är en sån person..
Haha, bjuder på den ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det nån gnista mellan er? Klickar det? :) Kram!

2010-05-01 @ 13:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0