We love Italia.

Sitter hos Cissi nu, blev lite ändrat med att sova hos Victor i helgen - ni får ingen förklarning, det bara är så.
Tävlingen idag bra, med tanke på att jag bara tränat i en vecka. En av italienarna som var här började prata med mig, genom en tolk. Det slutade med att han fick mitt nummer och jag fick hans msn. Han är så sjukt snygg!
När vi lämnat simhallen och satt oss i bilen så fick jag ett sms från han, på svenska. Antar att tolken hjälpt honom ;)
Jag har ju inte tänkt satsa på något förhållande med honom, mer bara som kompis. Jag menar - jag tyckte det var långt mellan mig och Per (typ 60 mil) så Sverige-Italien är inget att tänka på. Men det är ju kul ändå.
Blev också en badmössa rikare, eller ja fattigare egentligen. Han kom fram och frågade om vi kunde byta badmössa, jag hade ju en extra som tur var ;) så jag har en blå italiensk badmössa i min väska :)

Lyckades typ stuka långfingret i målgången på 200 rygg. Toppen, min vanliga tur..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0