Maren är bäst ingen protest!

Hej! Jag är och gäst bloggar på Amandas blogg. Jag ska berätta lite om mig, jag heter då Maren Inga Baer, (man utalar det Maren Inga Bär). Hur kan det komma sig att jag heter så??? Ska jag vara ärlig vet jag inte heller... Men när jag åker utomlans och säger mitt namn på engelska så kan jag säga det anorlunda och då blir det andra ord som björn och öl. Det är lite kul :D
Ja, men nu till något helt annat :). Jag kan brätta att jag bor granne med Amanda:) Det är roligt, jag brukar skrämma henne ibland och det är kul. Men efter det så hamnar jag oftast i snön,..... Och det är kallt kan jag berätta. Imorgon så ska vi åka till Kåbdalis, det ska bli kul om jag åker. Jag har lite ont i ryggen så jag vet inte om jag ids ^^
Jag har inte så mycket att berätta, men jag bor i Jokkmokk iaf. Och jag simmar inte, jag tränar gymnastik. Och nej, jag är inte så bra. Jag gör det för att det är kul. Men ibland blir man less på det, men så dagen efter så går det bättre och då blir det kul igen.
Aaaaahhh..... Jag vet inte vad jag ska skriva, men jag kan berätta lite om Amanda. Hon är bra men inte lika bra som mig, för att jag är bäst:D Jag har även skrivit en dikt om amanda, så här kommer den

Amanda är bra
Hon är snäll och gla
Hon simmar och plaskar
Tills hon fasnar
Ingen kommer knappt
Så snabbt i mål som Amanda
Amanda är bra
Hon är bra att ha




Nu kommer lite bilder jag hittade i Amandas dator.
Här är jag och Amanda före jul -.-


Så här skulle jag se ut som simmare. Även den här bilden är tagen innan jul :D


Och bara för att det är Amandas blogg så måste vi ha en bild på henne.


Tack för mig, hoppas ni har haft rolig för det har jag iaf. :D

Kommentarer
Postat av: Saga

Hahaha Maren då (; jag tror du har glömt att det är jag som är bäst? ;D

2010-03-23 @ 20:19:26
Postat av: Maren

Saga, jag tror du har missuppfattat det hela. Du är inte bäst, det är jag. Jag är bäst och ingen kan vara högre än mig. Men pm du vill så får du komma lite efter mig :D

2010-03-23 @ 22:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0