Träningsvärk imorgon?

Sitter i Svalan 2 och är helt slut efter dagen. Det slutade med att jag åkte slalom och det var skit kul.
Det lär nog bli en tidig kväll för mig nu, känner mig helt slut i benen och huvudet. Men jag ska plugga lite grann.
Bilderna kommer när jag har laddat in dom.
har sovmorgon imorn, eller ja.. Det är egentligen UF-mässa i Boden, men min lärare tyckte att det var bättre om jag stannade på skolan och tog igen några rester från när jag var sjuk. Men jag fick veta igår att jag inte kommer vara ensam på skolan, Victor och Ante ska också stanna. Blir nog skojj :)

Kommentarer
Postat av: Rut

Ogilla träningsvärk! Kul att du inte behöver vara ensam på skolan.

Gillar din blogg Amanda <3

2010-03-24 @ 20:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0