The Pink Box

Det blir ingen träning för mig idag.. Är inte helt frisk och jag har ringt och pratat med Roger så det är fixat. Istället ska jag plugga massor. Det jag tänkte göra igår låg inte uppe på internet, men jag har pratat med min lärare om det och nu ligger det där det ska. Har även fått min rosa låda - är osäker på om jag har berättat det för er?
Gör det nu iallafall, vi ska göra en tidningssida i InDesign och mitt uppdrag är att göra en 6&♥-sida, med frågor och svar. Har dock inga frågor så jag ska göra en rosa låda där man kan lämna frågor. Något som Elin har i uppdrag att fixa, alltså frågorna.

Dock har jag bara kommit såhär "långt" så jag ska på Ica och handla fjädrar och lim. Jag kan ju inte göra en tråkig låda heller ;)

Och en bild på mig såklart ;)

Vi har filmat lite till våran film idag också. En där jag har huvudrollen, en mobbad tjej som tillslut hoppar från taket och dör. Ja kort fattat så är det hela filmen.
Idag filmade vi iallafall när jag satt och pratade med min kompis och jag ver tvungen att gråta. När man är sämst på att låtsasgråta, som jag, så får man ta till fusk. Först provade vi med att jag skulle sniffa salt, det gjorde bara ont i näsan och rann ner i halsen - 1 sjärna av 5. Sedan blev det Tigerbalsam - 5 av 5 möjliga. Fy fan vad det rann. Men nu har jag provat det iallafall, inget jag gör igen - frivilligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0