Smile

Ligger i sängen nyvaken. Halsen känns lite bättre och jag är feberfri. Pappa har sagt att jag ska vila stämbanden nu och han tyckte att det var mycket bättre att jag satt på Facebook än prata med dom ;) eller ja det var så jag tolkade det. Första gången min pappa sagt något sådant, så jag ska utnyttja det.
Igår, glömde säga det, fick jag massor med gulliga sms från en kille i Älvsbyn. Men jag vill ju inte vara tillsammans med någon nu, så jag tycker nästan lite synd om han. Åh, man blir ju glad ändå. :)

Edit: Insåg att det här är mitt femhundrade inlägg på den här bloggen :)

Kommentarer
Postat av: lillan

grattis till ditt femhundrade inlääg:D vilken "nivå" är du då på?:P

2010-03-07 @ 19:20:44
URL: http://victoriahemby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0