Hungrig

Jag vet inte vad jag vill göra idag. Jag vet inte om jag vill vara med tjejerna eller Jocke eller kanske prata med Dmitri ikväll också. Eller om jag vill vara helt själv. Maren sitter här bredvid mig just nu iallafall. Sen vet jag inte vad jag tycker och känner.
Nej men gud, allt blir bara mer och mer förvirrande. Ska sluta med det här snacket nu.

Åh, jag kom på vad jag ska berätta för er! Det har flyttat in en kille i Marens ingång, i det rummet som jag hade under tiden dom sanerade mitt rum. Hon uppskattar att han är runt 25. Jag och Märta är nyfikna på hur han ser ut. Väldigt nyfikna. Kanske blir att kolla på House där ikväll då. Höhö.

Kommentarer
Postat av: Evve :D :D

Sv: Ja imorn får du nog se den :)

2010-03-16 @ 19:14:32
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vaddå, har det börjat en ny kille på sim? :O :D

2010-03-16 @ 21:26:04
Postat av: ElinÖ

nämen?? ;) Ser han bra ut??

2010-03-16 @ 22:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0