Hugo-Pugo

Innan vi gick till farmor för att äta middag, super gott var det men jag kunde inte äta mycket, så satt jag och Hugo och var lite knäpp framför webcamen. Jag vet redan att jag ser för taskig ut på bilderna, men det är ju för att jag är sjuk.. Hm.

Till att börja med ska jag tugga en sån här om dagen, smakar en frisk blandning av rengöringsmedel och mycket mint. Tog sig upp till ögonen så dom började rinna. Och jag vet ju inte riktigt vad dom heter, känns tryggt ;)

Heh. Sötnosar och lika som.. ehum.. bär.

Jag diggar Hugos "Kissie-läppar".

Jaa.. Bra att jag kan vara lite knäpp med han.


Nyss smörjde mamma in min hals med något som också hette något som jag inte vet, samma text som på tabletterna. Det luktar Tigerbalsam och kyler längs hela halsen. Mysigt!

Kommentarer
Postat av: JoOkKzZeE

Du ser ju bra ut trots körtelfebern, och det är bra jobbat ;)

2010-03-05 @ 21:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0