Helt sjukt, skammligt.

Jag är så jävla arg nu. Jag kollade på gårdagens Uppdrag Granskning och blir bara irriterad och arg. Antar att de flesta har hört om det här.
Men det är en tjej från Bjärsta som blivit våldtagen på en skoltoalett av en skolkompis. Nästan alla tror att hon ljuger. Klicka här för att se programmet.
Ni får gärna kommentera vad ni tycker om hela grejen.
Jag tror i alla fall på båda tjejerna. Tycker att allt det här är sjukt, att det får och kan bli såhär! Tycker verkligen synd om tjejerna.


Kommentarer
Postat av: Susanne

hemskt!

2010-03-25 @ 22:03:58
URL: http://susannepersson.blogg.se/
Postat av: victoria svarar

usch, jag håller med dig..

det är sjukt :(

2010-03-25 @ 22:34:50
URL: http://victoriaasberg.blogg.se/
Postat av: ElinÖ

jag håller helt klart på tjejen. Deras argument sög ju

"Hon sa olika till olika personer!" Jo tjenahej!! Stackars stackars tjej!!

2010-03-25 @ 23:36:47
Postat av: Ante

Hemskaste jag har hört talas om.jag håller på tjejerna och tycker att killarna ska få sitta i fängelse för denna hemska akt

2010-03-26 @ 06:40:10
Postat av: Linn

Så himla sjukt alltså !!

2010-03-26 @ 20:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0