Foto.

Nu är jag på folkan och jag är lite smått sugen på att fota. Men jag är inte riktigt säker på vad.
Jag vill ut och fota, men jag vill ändå vara inne. Hm..
Solen lyser så fint på snön utanför mitt fönster. Riktigt härlig vårkänsla man får, om man glömmer för en stund att det är runt -18 ute. Jag funderar på att fråga Märta eller Evelina om dom känner för att fota en bild på mig som jag kan ha på min header (japp, jag ska göra en ny!) För egen tagna bilder på sig själv är inte lika roliga, känner jag. Jag vill ju ha en på hela mig, inte bara ansiktet. Och inte i spegel.

Ni får se resultatet senare, om jag kommer fram till något jag kan fota.. Där sitter ju problemet ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0