Could it be?

Jag är glad idag. Jag vet inte varför, men jag har känt någon sorts glädje inom mig. Jo, det är klart jag är glad för att jag är feberfri men det kan ju inte vara enda anledningen. Så glad känner jag mig. Nästan så jag bara vill hoppa omkring. Jag har som blivit glad för småsaker, som att Hugo ville dela med sig av sin hamburgare till mig eller att jag kollade på mobilen och så att jag hade fått ett sms från Jocke när jag vaknade. När Malin kom hem med en färsk ananas hoppade jag små glädjeskutt i tankarna.
Jag vet inte vad det är, men något speciellt måste det vara.

Kommentarer
Postat av: JoOkKzZeE

jaaa, man blir ju sååå glaaad :D

2010-03-07 @ 19:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0