Back in Älvsbyn

När jag kom till Älvsbyn så satte jag genast igång att flytta tillbaka alla saker. Så här såg det ut när jag var klar.

Skrivbordet.

Direkt när man kommer in i rummet.

Sängen.

Nu kan jag meddela att sängen är bäddad och alla kläder på golvet hänger fint i garderoben.
Har också varit och handlat. Och tränat, eller ja jag plaskade egentligen bara. Mitt frisim och ryggsim känns skit, men bröst och fjäril känns toppen - undra hur fel körtelfebern slog egentligen? För så brukar jag aldrig känna annars, heh.
Är ensam på folkan, alla simmare har åkt hem och alla skidåkare är på jsm. Men jag ska väl försöka plugga lite eller fråga någon från klassen om dom vill hitta på något :) Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är absolut förbjudet att träna med körtelfeber, du måste ha okej från en läkare innan du börja träna igen. 4 veckor efter du är helt frisk är det okej att börja träna lugnt.

2010-03-12 @ 20:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0