Att sätta allt på spel

Slutar snart. Pendlar mellan att tycka om spanska och att inte tycka om spanska. Eller jag tycker om språket, att lära mig det. Men inte lektionerna. Ja, jag ska sluta klaga på allt. Men inte än.

Snart börjar träningen, den som jag så gärna vill vara på och köra skiten ur mig, men inte får. Om jag ska träna så ska det vara förjävla lugnt, nästan snigelfart. Roger kommer inte tycka om det, jag tycker inte om det. Jag tycker inte om att vara sjuk, inte tre veckor innan Norrlänska Mästerskapen i simning. Jag var sjuk förra gången också. Är det ett tecken på att jag inte ska satsa på just den tävlingen? Eller ens simingen? Okej, det sista kommer jag alltid hålla fast vid. Simingen är det jag brinner för, det jag kan riskera allt för att få hålla på med. Även min egen hälsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0