A great evening

Jag har haft en toppenkväll. Grymt mysigt och sjukt roligt.
Var bara hemma med familjen och några kompisar till pappa och Malin, vi sjöng Singstar och åt sushi.
Jo, Singstar kanske inte var det bästa för min hals, men jag har längtat.. Så det var nästan värt det ;)

Heh, jo jag ska faktiskt säga en sak nu. Jag älskar att vara hemma med familjen på helgerna. Jag känner inget behov av att ut och festa, supa mig full och allt vad många i min ålder gör. Jag tycker om att mysa hemma, vare sig det är med familjen eller kanske pojkvännen (som jag inte har någon, ifall det finns någon läsare som inte upptäckt det än) Åh.. Ja.. Jag är en familje-tjej. Eller en mys-tjej.

På tal om mys så finns det eventuellt planer om att det ska mysas nästa helg uppe i Älvsbyn, men det är inget jag vet så mycket om. Eller jo, det gör jag. Men tyvärr kan jag inte dela med mig så mycket av det till er.  Men jag kan avslöja att det kommer innehålla melodifestival-finalen och morotsdipp ;) Mumma!

Nej nu ska jag nog försöka sova lite iallafall eftersom jag vaknade så hiskeligt tidigt imorse..

Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

Vi hade också jätte trevligt. Du vet ju att jag bara är bäst i singstar. :)

2010-03-07 @ 10:04:59
URL: http://lundhisanghusvallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0