Min stil och 80-tal

Jag tänkte på en kommentar jag fick igår. Angående att jag tuperar håret.
Enligt henne så är det något man gör när man är 14 och eftersom jag snart fyller 17 så är jag alldeles för gammal för sånt.

Jag älskar stort hår. Att det ser "fjortis" ut det är inget jag orkar bry mig speciellt mycket om. Man kan väl säga att det är en del i min såkallade 'stil' - jag gillar att ha de så. Precis som att många känner att dom vill platta håret - big deal? 
Man skulle nog kunna säga att min stil har en touch av 80-tal - och vad var populärt då?

Madonna på 80-talet 

Hehe, kände en liten tvångstanke på att förklara mig.

Har nog aldrig gillat mitt hår så mycket som jag gjorde den dagen ;)

Kommentarer
Postat av: anna

visst att du vill ha volym i ditt hår. men att du toperar och låter alla tovor synas? du ser ut som en billig slampa, med tanke på din klädstil också btw. skaffa lite klass förfan.

2010-02-06 @ 17:13:48
URL: http://annaanderssonnn.blogg.se/
Postat av: Mamma Malin

Jag vill säga att vi älskar dig, trots dina "tovor". Du är så klassig så. Vi är tacksam för att du åtminstone vet var hur och var du vaknar på morgonen. "keep up the good work"

Vi älskar dig

PUSS Mamma Malin och pappa.

2010-02-06 @ 22:30:16
URL: http:// lundhisanghusvallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0