I love you, man

Per åkte inte förrän elva så jag orkade inte blogga sen.. Trots att det är slut mellan mig och han så är vi väldigt bra kompisar och vi kan nog prata om allt. Känns bra att man har någon som man kan det med, ja det finns ju fler också :)

Iallafall igår så tog jag brons på 1500 fritt, loppet kändes riktigt bra för att vara första gången! Simmade precis över 20 minuter. Om jag bara hade börjat ta i lite tidigare, då hade jag gått under det.. Men nu vet jag det tills nästa gång, vet att jag är så illa tvungen att göra det igen ;)
Persade med 3 hundradelar på 100 rygg också, känns bra.

Sitter bredvid Victor nu och ska snart kolla på en film. I love you, man heter den - hehe nästan alltid jag som bestämmer film.. Men jag kan inte se skräckisar eller sånt, så det blir typ bara romantiska komedier - wihooo.
Har föresten varit vaken sen kvart i sex, det gick ju inte att sova på bussen! :o
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0