I hate this part right here

Okej, ni ska jag berätta varför jag var så ledsen i måndags.
Jag och Victor är inte tillsammans längre. Det kom som en chock för mig, hade ingen som helst aning om att det skulle komma. Men det gjorde det, tyvärr. Men födelsedagen firades som det var tänkt ändå, jag fick presenten av Victor och ja, jag grät väl väldigt mycket. Men det gör man ju..

När jag ändå berättar det här så kan jag berätta att jag ångrar att jag inte varit lika mycket med mina flickor som jag velat. Typ glömt bort dom.
Men det kändes bra att dom ändå fanns där i måndags och finns fortfarande, trots att jag kanske inte varit den bästa vännen. Dom är så underbara mina flickor - Saga, Cecilia, Märta och Maren. Elin med, även fast hon inte bor på folkan. Och Evelina.
Vad skulle jag göra utan er?


Att glömma och gå vidare, det är svårt och jobbigt. Men jag klarar det, någon gång.
100108-100222 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0