I am beautiful in every single way

Ligger här i sängen och har precis skrivit klart en sak till engelskan. Tänkte sova, men det gick inte så bra att somna så då tänkte jag att jag kan skriva den där istället.
Har tränat nu på morgonen och har en lektion som börjar halv elva - min enda på fredagar.

Det är jobbigt att träna så tidigt på morgonen, dels för att det är just tidigt och dels för att det är vinter. Man måste ta på sig så mycket kläder och när man klätt på sig allt så är man typ slut.. Imorse var jag väldigt trött i armarna efter allt jag tog på mig.. Höhö.
Längtar till sommaren, eller iallafall våren, då blir det mindre att ta på sig.

Har upptäckt att vissa delar av mitt hår börjar bli grisrosa, eller iallafall ljust lila/röda. Beror på vart jag står. Framför spegeln på nästan alla toaletter blir det lila och framför spegeln på Victors rum blir det rosa - hallonröd låter bättre.
Frågade Victor vilken färg han såg i mitt hår och han svarade lila. Känns toppen? Dock är det bara uppe på huvudet, topparna är bruna. Hade nog kanske kunnat acceptera om hela håret var lila/rosa/röd - vilken färg ni vill. Men när det är såhär så ser det nästan ut som jag har löshår i en helt annan färg - ni vet Dessie/Kissie-style?
Ingen idé att jag tar kort eftersom kameran inte ser riktigt samma sak som ögat ser ;)
Men jag ser bra ut oavsett hårfärg, så det så! :D


Bjuder på lite ego-pics.

Kommentarer
Postat av: anna

asså lol. men måste bara säga. hur ser du ut egentligen? toperat hela ditt hår? de va fjortonårsåldern man gjorde de, och du är fan 16, snart sjutton... lägg av..

2010-02-05 @ 19:21:23
URL: http://annaanderssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0