Genrep med Skwaller

Kom precis tillbaka från skolan, har varit på Forum och filmat genrepet för Älvsby revyn. Dom var bra och det var mycket skratt! När jag skulle gå dit så halkade jag och landade på min högra hand.. Typiskt mig. Ja, Victor drog i princip mig till och från träningen eftersom mina stövlar är så halkiga. Han skrattade mycket åt mina tappra försök att gå normalt. Kom på, när jag gick tillbaka till folkan att det spelar ingen roll att Älvsbyn är mindre än Östersund, det är nästan lika läskigt att gå hem själv när det är mörkt och "sent" på kvällen.. Usch, jag kan inte bo där det är mörkt ofta.. Nu ska vi nog lägga oss! Trevlig kväll, underbara läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0