Tionde augusti tvåtusentio.

Andra jobbdagen nu, känns ganska lugnt ändå. Vi har inte så många barn, max 5-6 stycken i en grupp och 2 i den som det är minst i. Jag tycker det är ganska lagomt, 5-6 st, man har bra koll på alla. Faast nu är vi ju tre ledare.. Heh. Så det blir två barn var, nästan lite lyxigt. Då ska vi ju inte prata om den med två barn i, där snackar vi lyx för dom. Det ska bli spännande att se hur vi löser det med den gruppen.
-
Annars då? Jag känner hur det blir närmare och närmare söndagen den 22 augusti, är lite smått nervös igen. Vet inte riktigt hur jag ska packa med mig allt. Har ju grymt mycket kläder, enligt mamma och moster, jag vet inte riktigt om jag håller med. Men vem brukar erkänna sånt, hehe? Nej, men det ska bli spännande att se hur jag får med mig allt. Det blir antingen Inlandsbanan till Arvidsjaur och skjuts vidare till Älvsbyn eller buss via Arvidsjaur, vänta där i en timma och sen åka vidare till Älvsbyn. Behöver jag säga att jag hoppas på Inlandsbanan? Nej, jag trodde väl inte det heller.
Fast det bästa vore ju skjuts hela vägen upp, men varken mamma eller pappa har tid eftersom båda jobbar på måndagen efter.
Nu ska jag packa väskan och lite annat sånt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0