Jag har gjort det!

Jag har klippt lugg. För 13294733 gången i mitt liv, nej men nästan i alla fall. Och jag är snyggare än någon av alla dom dära gångerna nu, riktigt skön känsla må jag säga.
Alla lär ju veta vid det här laget hur det såg ut innan, om jag har någon ny läsare så ser ni "före" i headern.
Som ni kanske ser så är det kortare också. Gick ju en bit nedanför brösten, nu slutar det typ mitt på.
Fast jag hade kunnat klippa det ännu kortare, egentligen.
Victor tyckte jag skulle fixa det själv. Det tänker jag inte.
Men däremot tänker jag klippa luggen själv när den blir för lång.
Bara för att jag är en så genomsnäll person (om det nu finns ett sånt ord) så får ni ännu en till bild.
Höhöhö.
-
Just det ja! En dagens också ; )
Vet inte / Rut mfl / Gina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0