If only you...

Nu har jag snart varit vaken i fyra timmar. Klev upp kvart i sju för att tvätta, på en lördag.. Ja, riktigt frisk kan jag ju inte vara. Eller så är det bara för att jag åker imorn, att jag gått in i något slags rus. Jag vet faktiskt inte och jag tror det är bäst om jag slutar fundera på det och bara acceptera att jag sakta men säkert håller på att bli en morgonmännsika. Hemska tanke!
Men vad är det jag ska göra idag då, mer än att tvätta och packa. Ingenting faktiskt. Jo, åka in till stan för att handla färdkost. Eller mat med ett lättare ord. För något måste jag ju äta imorn på tåget. Fast min plan är att sova hela vägen. Precis samma plan som alla andra gånger jag åkt hem. Tror ni jag lyckats? En gång. En enda gång på typ 10. Så förhoppningarna är inte höga.
Jag lär sitta och lyssna på musik, skriva lite i mitt block, äta och hinna tänka en helvetes massa tankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0