I Don't Feel Like Dancing.

Ja, där ett tag idag fick min dator spel och det ploppade upp diverse porrsidor och några program gick inte att öppna, så som PS, Spotify, VLC och iTunes - kris alltså. Men som det verkar nu är funkar allt igen. Förutom Safari och Google Chrome (fråga inte varför jag har så många olika.. ehh.. ja sånna dära, det bara är så)
-
Inatt vaknade jag och hade svinigt j*vla ont i magen, trodde nästan jag skulle avlida. Okej, så farligt var det kanske inte.. Men det kändes så ändå. Fast när jag tänker efter så vet jag inte om jag drömde det eller inte, tror det hände pårikigt eftersom jag har för mig att jag la bort iPoden då och den låg på stolen när jag vaknade. Ajja, jag överlevde ju så.
-
Sitter och är lite smått avundsjuk på Marielle, som jag har varit kompis med sen 6an, som nyss gick och la sig för att ladda inför Turkiet-resan imorn. Fast det får ni inte säga till henne, försökte spela Oavundsjuk - vet inte om jag lyckades.. Sen så läser hon inte min blogg, så finns ingen risk att hon avslöjar mig här. Jag vill också.

Bara för att lägga upp en bild.
Spelade ingen större roll vilken det var, bara det var något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0