Hopp och en fråga.

Min bärbara vägrar fortfarande starta. Jag har gett upp hopppet. Alla bilder kommer försvinna när jag lämnar in den eftersom jag inte har någonstans att spara dom, har letat som en galning efter mitt usbminne, och nu är det lite sent att rädda dom.

Om ungefär 2 timmar kommer Amanda hit, vi ska se på någon film som man gråter av och prata massor.
Sen blir det att fara direkt till träningen, ska smsa våran tränare och fråga om vi får åka med honom - kom ihåg det Amanda!

Eftersom datorn jag har nu är betydligt segare än min egna, så är inte lusten att sitta vid den överdrivet stor.. Så jag läser istället, har typ inte läst en bok sen jag avslutade Twilight-serien. Men nu så har jag nästan avslutat två, känner mig ganska stolt.

Ja, jätte intressant. Nej men nu tänker jag fråga er - vad vill ni se mer av/vad vill inte se mer av i bloggen?

Kommentarer
Postat av: Kaka - EN AV KENTSYSTRAR

Bilder! :D

2010-08-15 @ 14:36:36
URL: http://kentsystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0