Elfte augusti tvåtusentio.

Nu sitter jag här och har packat väskan och ska snart leta fram någon matlåda som jag kan äta till lunch/middag.
Känner mig trött, trots att jag somnade tidigare än vanligt. Hm.. Kan det vara så att det är för att jag vaknade lite då och då från klockan 5 tills väckarklockan ringde.. Jo, det tror jag med.
Nu är det tredje dagen, i mitten på första jobbveckan. Jag gillar mitt jobb, så det känns fortfarande skönt att vara sysselsatt hela dagarna :)
Nu ni ska jag cykla till badhuset, ha en super dag. Trots att vädret är dåligt, här i alla fall.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej, vill bara säga att du har en fin blogg. Pusd hej.



http://smekizz.blogg.se/

2010-08-11 @ 21:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0