Bloggar hit och dit.

Det känns som att jag borde ha jätte mycket att skriva om, flera sidor, men så är det inte. Jag har nästan ingenting att skriva om. Inget som inte är suuper personligt eller så. Jag har inte tagit några nya och roliga bilder, inspirationen ligger på botten nivå.
Japp, nu låter det som att jag är väldigt nere, men så är det inte. Jag är bara lite smått less på att nästan aldrig skriva ett roligt och intressant blogginlägg. Det är mest att jag skriver för att inte tappa er läsare, jag vet inte.. Jag trodde det skulle bli lika roligt att blogga som i våras, nu när jag har min kamera. Men eftersom jag inte tagit några nya bilder, så finns det inte så mycket att publicera.
-
Åh just det ja! Jag har funderat, väldigt mycket och ganska länge, på att ha en fotoblogg på sidan av. Där jag bara lägger upp bilder som inte är på mig, svårt jag vet.. Hähäh. Men ändå, det känns som att min blogg handlar om allt möjligt och det blir så rörigt. Ja, jag ska göra om hela bloggen - när jag orkar och har lite mer inspiration. Så ni vet vad som väntar er.
-
Det blev visst ganska långt.. Avslutar med en länkning till den här tjejen, som har röstat på min sko ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0