Behind these hazel eyes.

Jag ringde och pratade med min tränare nyss, om just träning. Att jag kommer få träna med gruppen varannan dag och dom dagar jag inte tränar med dom kör jag själv. Varför det är såhär vill jag inte ta upp, men nu vet ni.
Så efter middagen ska jag åka och simma lite på Storsjöbadet, vilket pass det blir vet jag inte ännu - men antagligen något lite småhårt.
-
Jobbet idag gick super bra, som dom andra två dagarna vi har haft. Jag trivs med dom personerna jag jobbar med, stor tumme upp!
-
Den här låten har jag lyssnat väldigt mycket på idag. Gammal, men bra.
Kelly Clarkson – Behind These Hazel Eyes

Kommentarer
Postat av: Amanda

:O?<33

2010-08-11 @ 19:06:09
URL: http://monstershoe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0