X-tina då och nu, eran favorit?

Googlade bilder på Christina Aguilera, då - nu. Vilken är eran favorit?

När hon släppte första albumet, "Christina Aguilera"?


Ny stil i samband med "Stripped"?


Med blonda Hollywoodlockar och röda läppar och nya "Back to Basics"?


Eller som nu, med platt hår och lugg, fött sonen Max och släppt "Keeps Getting Better: A Decade of Hits"?

Nu vill jag veta vilken som är eran favorit? (Både stil och album)
1. Christina Aguilera
2. Stripped
3. Back to Basics
4. Keeps Getting Better:...

Min personliga favorit är 4 på alla plan.
Vet inte om jag sagt det förut, men CA är en av mina och den enda jag har gillat sen jag var liten och fortfarande gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0