Våran nollning (y'

Hej!
Nu har vi precis kommit in från sista uppgiften i våran (simeleverna) nollning. Dom släppte av oss mitt ute i ingenstans och sen skulle vi hitta tillbaka till folkan sen, tog bara en timme ;)
Annars så har vi fått gå med baddräkt, simglasögon, fenor, platta och dolme, för att gå omkring och samla namnteckningar från massa elever. Den som förlorade skulle få ett straff och såklart var det jag som förlorade, vilket innebar att jag skulle äta ett paket Mariekex och jag fick bara skölja ner det med citroner. 20 min på mig och 9 kakor kvar när tiden gick ut :p sen skulle vi ut och köra typ Irländsk julafton fast man skulle ta på sig massa kläder och så. Man blev väldigt yr och mådde lite lätt illa ;)
Men nu ska jag vara social med Hemlig ;)

Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0