Mys med flikkorna!

Vet ni vad jag lyckades med precis? Jo, slå sönder en brödpåse mot ett bord :p
Annars så har kvällen varit superkul, gillar mina tjejer super mkt!! :D
-Även att jag slog Amanda på 'You spin me round' och hon är van att sjunga den ;) ' - Cissi
Ja, hon tyckte att jag skuile skriva det ;)
Singstar i någon timma och väldigt mycket skratt :D
Och fotmassage i soffan framför Idol :) Gick till grannarna och åt kladdkaka i pausen, fick med halva hem (a)
Kvällsmackan kallar nu :p

Puss,

Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

Nu får du ta och komma hem och sjunga lite med mig också. Pappa vill ju bara spela gitarr. Puss

2009-09-30 @ 12:02:04
URL: http://lundhisanghusvallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0