Mitt rum :)

Jag har fått önskemål från några hemma i Östersund att ta kort på mitt rum så man får se hur det ser ut.. Ja det är inte dom bästa bilderna, men dom får duga ;)

Mitt lilla bord, här sitter jag oftast och äter. Ni ser ju nudeltallriken (a)

Min hylla/byrå. Där är allt smink och annat smått å gott, tex godispåsen..

Skrivborde och garderoben. Men titta tvättpåsen med alla kläder som kanske borde bli tvättade är lite full x')

Min älskade säng, här tillbringar jag mest tid när jag är hemma. Till att sitta vid datorn och inget annat, beviset har ni ju här ;)

Kommer nog fler bilder sen när jag orkar gå runt i rummet, alla kort är ju tagna från sängen vilket säger sig självt att rummet är litet. Men det resulterar ju i mindre ständning :)

Puss,

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Sv; tack för kryapådig-hälsningen!

2009-09-13 @ 05:44:14
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Jennifer

fin blogg! :D

2009-09-13 @ 13:20:48
URL: http://einnaej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0