Lets do it again :D

Nu har jag hunnit vakna, äta frukost och duscha :)
Tyvärr blev det inga bilder från gårdagen, men kul var det verkligen :D Vi spelade Twister i 1½ timme ungefär och det var super kul att se Calle och Martin, jätte viga var dom ju inte :p Ett bra fyspass utan dess like, för ont i knän, lår och armar fick man verkligen.. Sen såg vi 17 again, den var lite föör pinsam men samtidigt rolig :) 
Vid typ halv två gick vi ner och åt lite, sen så bestämde vi oss för att sova och vi somnade ganska snabbt (iallafall jag och Calle) Imorse var det upp vid elva och jag kände mig sliten, men det blev bättre efter duschen.
Annars idag så blir det nog tvätta och dammsuga, Calle har ju tävling och sen skulle någon kompis sova hos han så jag lär nog inte hitta på något med han. Men det gör ju inget, har ju dom bästa flickorna i uppgången :D
Nu är det tvättdags :)

Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0