Apelsinjuice och cola = vinst ;)

Nu sitter jag hemma och lyssnar på musik för jag fixade faktiskt Spotify, med lite hjälp av Per :) så nu vet ni vad jag kommer nörda i helgen (och Farmville såklart)
Mer om insparken: Klasserna skulle ju tävla mot varandra (alla ettor såklart) och det var 3 grenar + en sak för ett plocka extra poäng. Första saken var balansera ett ägg på en sked och sen äta 2 pepparkakor och vissla (ni vet väl att jag har ju fått lite erfarenhet av kakor och det fick jag höra hela tiden) men då vann BF/OP. Nästa gren var Irländsk fylla + säckhoppning, våran klass vann. Sista grenen var såpbrottning delat upp i killar mot killar och tjejer mot tjejer, där vann våran klass båda ;) Vilket betydde att vi ledde allt, sen till poängplockningssaken där man fick dricka massa konstiga blandningar som var nummererade 1-15 och jag menar verkligen sjuka blandningar. Vi var näst sista klassen att dricka och jag, Saga å Martin ställde upp. Måste säga att vi hade mest flyt, jag fick apelsinjuice och Saga cola ;) allt annat var tex fiskolja, cvitamin och mjölk :p Så våran klass fick ännu mer poäng ;) Sen fanns det väl inte så mycket mer att säga :p
Hörs senare :)

Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0