090925

Nu börjar äntligen helgen :) fick sluta 45 minuter tidigare, så jag har passat på att städa unden lite ska dammsuga senare.. Och för första gången så har jag känt mig riktigt sjukt snygg i mjukisbyxor :D haha, jag bor ju snart i dom :o måste tvätta dom i helgen eller i mitten på nästa vecka, kanske kan fråga Calle om han kan vara så gullig och tvätta dom åt mig (a)
Ikväll kanske det blir mys och filmkväll med Calle, Saga och Martin :) Saga skulle ta med några filmer när hon åker hem nu (kommer ju tillbaka om några timmar) så det kommer bli skojj :D och sen ska jag oxå hinna plugga spanska och engelska.. puh, det kommer bli full rulle ikväll.. Måste kolla om studiebidraget har kommit oxå, så jag kan shoppa lite ikv ;) måste ju bara ha min tröja från Hm!
Vet ni en annan sak, Gina Tricot hade smygöppning igår och jag kunde ju inte åka hem för det, men det hade varit kul att vara där.. Ajja, jag älskar livet här uppe ändå även fast jag saknar syskonen, mamma och pappa väldigt mycket. Bara 5 veckor kvar tills jag kommer hem nu :D
Ska leta rätt på något att äta nu :)

Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0